تک فایل|فروشگاه فایل|مقاله,پروژه,گزارش کارآموزی,پاور پوینت

مقاله,پروژه,گزارش کارآموزی,پاور پوینت

تک فایل|فروشگاه فایل|مقاله,پروژه,گزارش کارآموزی,پاور پوینت

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رام رسمی فول فارسی هواوی G750 T00

دفترچه سوالات استخدامی رشته مدیریت بانک تجارت

دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز متالوژی آموزش و پرورش

پروژه

بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات

ترجمه مقاله تحقیق

ترجمه مقاله

فایل فلش فارسی g750-u10

دانلود فایل فلش هواوی huawei g750-t00 بیلد نامبر c00b259

دانلود فایل فلش فارسی huawei g750-u10

تحقیق درباره مهریه

تحقیق بررسی احکام فقهی و حقوقی مهریه

بررسی احکام فقهی و حقوقی مهریه

احکام فقهی و حقوقی مهر

پاورپوینت Shoulder Anatomy

دانلود پاورپوینت Shoulder Anatomy

دانلود پاورپوینت

Shoulder Anatomy

عوامل موثر بر افزایش انگیزه یادگیری زبان

تحقیق عوامل موثر در یادگیری زبان

ماشین حساب با برنامه ی mmb

ماشین حساب با mmb

فایل فلش هواوی huawei g750-t00 بیلد نامبر c00b265

فایل فلش فارسی g750-u10 با لینک مستقیم

دانلود فایل فلش رسمی هواوی g630 u00 با بیلد نامبر

مقاله اصول اخلاقی در رابطه با رادیولوژی

ترجمه مقاله اصول اخلاقی در رابطه با رادیولوژی

اصول اخلاقی در رابطه با رادیولوژی

مقاله اصول اخلاق پزشکی

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

۰

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 80
______________________________________________________

چکیده:
در این پایان نامه سعی بر این شده است تا مزایای خودرو های با گیر بکس اتوماتیک نسبت به خودرو هایی با گیربکس دستی آورده شود و مورد بحث قرار گیرد 
گیربکس های اتوماتیک مقرون به صرفه بوده و دارای توان بهتری نسبت به گیربکس های دستی می باشد ولی دارای هزینه نگهدارری بالایی ا ست  درزیر به چند مزیت گیربکس اتوماتیک نسبت به گیر بکس دستی اشاره می شود 
1-افزایش طول عمر موتور به علت تعیین زمان مناسب برای تعویض دنده ها با توجه به مشخصات موتور 
2-کاهش مصرف سوخت خودرو و متعاقب آن آلایندگی کمتر محیط زیست 
3-کاهش خطرات ناشی از ناآگاهی راننده و ..
بخشی از مقدمه
گیربکس اتوماتیک جانشین گیربکس دستی در انتقال قدرت محرک عقب (R.W.D) است. و راننده را از تعویض دستی دنده ها بی نیاز می کند. اکسل محرک اتوماتیک همان وظیفه را در خودروهای محرک جلو (F.W.D) (و یا خودروهای موتور وسط و یا موتور عقب) بعهده دارند. اما بصورت یک جا همراه دنده های دیفرانسیل در داخل محفظه اکسل نصب شده اند.
توسعه گیربکس های اتوماتیک از سالهای پیش آغاز شده است. بعضی از خودروهای ساخته شده در دهه های آغازین این قرن گیربکس هایی شبیه به گیربکس های مدرن امروزی داشتند. در سالهای آخر دهه1930 کمپانی های خودروسازی کرایسلر – جنرال موتورز و سازندگان دیگر گیربکس هایی در دست تحقیق داشتند بعضی از آنها حتی بطور محدود گیربکس هایی تولید کردند که ذیلاً به شرح تکامل گیربکس های اتومات و مراحل گذرانده شدة آن تا اینکه به گیربکس های مدرن امروزی تبدیل شده می پردازیم: 
در اوایل جعبه دنده ها سنکرونیزه بوده (در سال 1930) سپس در سال 1933 جعبه دنده های نیمه اتوماتیک عرضه شد که در آن از دنده های سیاره ای با وزنه های گریز از مراکز جهت کنترل آنها استفاده شده بود و اجازه می داد که تعویض دنده ها بطور خودکار از سرعت پائین به سرعت بالا انجام گیرد و با وجود این در آن از یک کلاچ اصطکاکی نیز استفاده می شد. بعدها از جعبه دنده های فوق سرعت استفاده شد. در سالهای بعد از جعبه دنده های نیمه اتوماتیک که در آن از دنده های سیاره ای و کنترل کننده هایی که بطور هیدرولیکی و مکانیکی عمل می کرد استفاده شد. و بعد از چند سال کلاچ هیدرولیکی ابداع شد که می توانست با دور آرام موتور جعبه دنده در حال درگیری باقی بماند که این طرح گام موفقیت آمیزی در ابداع جعبه دنده های نیمه اتوماتیک بود که در طرح های بعدی بجای کلاچ هیدرولیکی مبدل گشتاور هیدرولیکی جایگزین شد که در آن هنوز یک کلاچ پایی استفاده شد.[2]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل میهن همکار