تک فایل|فروشگاه فایل|مقاله,پروژه,گزارش کارآموزی,پاور پوینت

مقاله,پروژه,گزارش کارآموزی,پاور پوینت

تک فایل|فروشگاه فایل|مقاله,پروژه,گزارش کارآموزی,پاور پوینت

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رام رسمی فول فارسی هواوی G750 T00

دفترچه سوالات استخدامی رشته مدیریت بانک تجارت

دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه سوالات استخدامی هنر آموز متالوژی آموزش و پرورش

پروژه

بهینه سازی پارامترهای فراوری شکلات

ترجمه مقاله تحقیق

ترجمه مقاله

فایل فلش فارسی g750-u10

دانلود فایل فلش هواوی huawei g750-t00 بیلد نامبر c00b259

دانلود فایل فلش فارسی huawei g750-u10

تحقیق درباره مهریه

تحقیق بررسی احکام فقهی و حقوقی مهریه

بررسی احکام فقهی و حقوقی مهریه

احکام فقهی و حقوقی مهر

پاورپوینت Shoulder Anatomy

دانلود پاورپوینت Shoulder Anatomy

دانلود پاورپوینت

Shoulder Anatomy

عوامل موثر بر افزایش انگیزه یادگیری زبان

تحقیق عوامل موثر در یادگیری زبان

ماشین حساب با برنامه ی mmb

ماشین حساب با mmb

فایل فلش هواوی huawei g750-t00 بیلد نامبر c00b265

فایل فلش فارسی g750-u10 با لینک مستقیم

دانلود فایل فلش رسمی هواوی g630 u00 با بیلد نامبر

مقاله اصول اخلاقی در رابطه با رادیولوژی

ترجمه مقاله اصول اخلاقی در رابطه با رادیولوژی

اصول اخلاقی در رابطه با رادیولوژی

مقاله اصول اخلاق پزشکی

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

۰

عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________

چکیده ترجمه:
هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است.
طراحی،روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با 152 مدیر هتل مالزی از 5-3 ستاره  انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد.
یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد CRM مثبت بوده و تاثیرقابل توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی CRM با یادگیری و رشد عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد.
محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد CRM و دیدگاه های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های 5-3 ستاره متمرکز شده است.
مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان  گسترده و ابعاد موثر CRM را در هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.
اصالت و ارزش مقاله: مقاله CRM به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.
کلید واژه ها:سازمان CRM، مشتری مداری،عملکرد هتل،مدیریت دانش،فناوری مبتنی بر CRM
مقدمه:
سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو 2005) و (سیگان و همکاران 2009) و (وانگ و وانگ 2009) و (ین ون و ادوارد 2010)
در مالزی در صنعت هتل در عمل در یک محیط کسب و کار  با رقابت بالا قرار دارد و آن باعث آسیب می شود.(آوانگ و همکاران 2008). علاوه برای نرخ اشتغال هتل در مالزی بین سالهای2012-2005 در نوسان بوده است. این نیز نشان می دهد که عملکرد هتل در رابطه با نیازهای مشتری بهبود می یابد. به عبارت دیگر مدیران هتل نیاز به یک استراتژی مناسب برای فرایند استخدام دارند و تمرین را باید به منظور بهبود عملکرد انجام دهند(آونگ و همکاران 2008). بنابراین برای بهبود رضایت مشتری و هم افزایش سوددهی هتل  باید در حال حاضر اقدام به اجرای استراتژی CRM با هدف جستجو،جمع اوری و تمرکز ذخیره اطالعات کرده و به اشتراک گذاری ان در تمام سازمان  و سپس استفاده از ان برای همه سطوح سازمانی برای ایجاد یک برنامه مناسب.(اوسن و کانلی 2000)(سیگالا2004). بدیهی است که CRM در نظر گرفته شده یکی از بهترین استراتژی ها و شیوه ها برای هتل ها به منظور بهبود عملکرد آنها بوده  و در نهایت برای اطمینان رضایت مشتری  در طول دوره یک دوره طولانی وجود دارد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل میهن همکار